Okulumuzda rehberlik, bireylere mutlu ve üretken insanlar olabilmeleri için gerekli niteliklere ulaşmalarını amaçlayan, her öğrencinin bilişsel, duygusal ve sosyal gelişimini önemseyen ve ona uygun politikaların, öğrencilerin takip edilerek belirlendiği bir süreçtir.
Bu süreç içerisinde verilen rehberlik hizmetlerinin başarıya ulaşabilmesi için okulumuzda rehberlik ilkelerine uygun çerçevede çalışmalar yapılmaktadır. Bu çalışmalardaki amacımız; öğrencilerimizin kendilerini tanıması, ilgi ve yeteneklerinin farkına varması, ilgi ve yetenekleri doğrultusunda kendilerini geliştirmesi, bilişsel, sosyal ve duygusal açıdan sağlıklı birer birey olması, duygu ve düşüncelerini doğru ve yerinde ifade edebilmesi, ruhsal yönden dayanıklı ve duyarlı olması, İletişim kurma ve sorun çözme becerilerini geliştirmesidir.
Bunun yanında öğrencilerimizin sorumluluk sahibi, bilgiyi kullanabilen, özgüveni yüksek, sorunlar karşısında çözüm üretebilen, özgür düşünebilsen, yeni koşullara ve değişimlere ayak uydurabilen bireyler olması hedeflerimiz arasındadır. Bu hedeflerimiz için öğrenci, öğretmen ve veli ile iletişim içinde çalışmalar yürütülmektedir.
Akademik başarımız için öğrencilerimizin performanslarını ölçebilmek, eksikliklerini tespit edip bu eksiklikleri giderebilmek adına sıklıkla deneme sınavları uygulanır. Yıl içerisinde yapılan deneme sınavlarının sonuçları Rehberlik Servisi ve branş öğretmenleri tarafından incelenip, öğrencilerimizin konu eksiklikleri tespit edilir ve bu doğrultuda hem küçük grupla etütler hem de sınıf etütleri planlanır ve takibi yapılırken bireysel öğrenci görüşmeleri ile de bu süreç desteklenir.